Головна » 2012 » Березень » 19 » Що ми знаємо про сучасних дошкільників. Які вони?
22:23
Що ми знаємо про сучасних дошкільників. Які вони?
Особливості розвитку сучасних дітей дошкільного віку – серйозна проблема для дослідження. 

Наприклад, багато завдань, які раніше ефективно використовували при тестуванні дітей дошкільного віку, успішно виконують діти раннього віку. Трирічна дитина може дуже швидко збирати пазли з дванадцяти елементів. 

Трішки статистики з моніторингу думки батьків і педагогів про сучасних дітей: 98% дітей відчувають підвищену тривожність, 78% - агресію, 93% - збудливість, 87% - гіперактивність, 95% - підвищену стомлюваність, 93% - підвищену емоційність, 94% дітей наполегливі і вимогливі, 88% - не бажають виконувати безглузді дії, 86% - значно відрізняються від своїх однолітків минулого століття. 94% опитаних педагогів і батьків вважають, що методи виховання і навчання повинні бути іншими, не такими, як у минулому столітті.

Результати психогенетичних досліджень американського вченого Друнвало Мелхиседека, показали, що у сучасних дітей рівень інтелекту складає 130 IQ, а не 100 (раніше такий IQ зустрічався в однієї дитини з десяти тисяч). Діти мають фіксований погляд при народженні, тримають голову, мають підвищений тонус організму, рано відмовляються від грудного молока, вночі їдять, погано переносять лікарські препарати, мають велику потребу в сприйнятті інформації, не терплять насильства, не чують вказівок та наказів дорослих. І взагалі, у них власна філософія життя. 

Перше питання, яке ставить дитина, що жила в минулому столітті було «чому?», сучасна дитина замінила на питання «навіщо?». У сучасних дітей система відносин домінує над системою знань. У зв'язку з підвищеною збудливістю і гіперактивністю тіло сучасної дитини дуже вразливе до зовнішніх подразників. Це може бути підвищена чутливість до температури повітря , до запахів, до звуків, до кольорів. Тому завдання виховання сучасних дітей полягає у створенні умов для зниження гіперактивності, розвитку зосередженості і концентрації уваги, рухової активності і фізичного здоров'я. Якщо дитина не отримує необхідної порції інформації, то починає проявляти невдоволення і агресію. Найпростіший приклад потреби дитини до сприйняття інформації - діти з народження полюбляють дивитися телевізор, особливо рекламу, яка відрізняється динамізмом і стислістю інформації. 

Сучасні діти сприймають світ цілісно, інтуїтивно вибудовуючи відносини між об'єктами і явищами. Дитина відчуває емоційний стан інакше, ніж дорослі, він ніби бачить колірну гамму душі немов веселку. Щоб зняти відчуття страху і тривоги діти люблять спати з м'якою іграшкою. Помічено, що діти проявляють агресію при нестачі спілкування. Виховання сучасних дітей з підвищеною тривожністю повинно бути орієнтовано на перетворення дитячої агресії в творчу енергію, насичену багатим спектром почуттів і емоції, пізнавальними потребами і пізнавальним інтересом.

Сучасні діти наполегливі та вимогливі, тому вже з дня народження дитини необхідно залучати до двосторонньої системи відносин - дитина рівноправний партнер по спілкуванню і спільній діяльності з іншими членами сім’ї.

Категорія: Інше | Переглядів: 734 | Додав: Kristina | Рейтинг: 4.3/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]