Головна » 2016 » Листопад » 22 » Психологічний семінар з елементами тренінгу за участю помічників вихователів
13:11
Психологічний семінар з елементами тренінгу за участю помічників вихователів

Згідно річного плану практичного психолога ДНЗ Кольчино №1 днями у садочку відбувся семінар з елементами тренінгу за участю помічників вихователів "Психологічне здоровя дітей та працівників". Провела семінар практичний психолог Христина Фединишинець. Його метою було спонукати помічників вихователів до активної участі в освітньому процесі; формувати інтерес до освітньої роботи з дітьми.  На початку семінару присутні розмірковували над тим - Що ж за професія "помічник вихователя"? З одного боку це представник технічної служби, а з другого – повноправний учасник освітнього процесу, який активно взаємодіє з вихователем, дітьми і їх батьками. Так діяльність помічника вихователя не обмежена  суто виконанням дій спрямованих на обслуговування дітей та надання елементарної  практичної допомоги  вихователю. З огляду на безперервність і тривалість сумісного проживання помічника вихователя з дітьми, його функціональні обов’язки  мають бути розширені до педагогічного впливу на дітей у певних ситуаціях, звісно до певних меж. 
Для зясувння меж відповідальності між вихователем і поміником вихователя було проведена вправа «Пиріг». Далі психолог підсумувала, що робота вихователя та помічника вихователя тісно переплетена, тож поділити цей пиріг рівно на дві частини не можливо.
Помічники вихователів  бепосередньо беруть участь у вихованні дітей. Цікавим та інформативним було повідомлення психолога про особливості виховання дошкільнят, про прийоми ефективного спілкування.
Кульмінацією семінару стала впрва "Портрет помічника вихователя", де присутні спробували намалювати портрет помічника вихователя. Підсумувавши колеги прийшли до висновку, що дуже не легко відповідати таким критеріям? Що ж допомагає помічнику вихователя отримувати задоволення від своєї діяльності попри навантаження фізичне і моральне. Христина Іванівіна запропонувала взяти участь у грі «Терези» і пригадати всі позитивні особливості  своє роботи і позначити їх червоними стікерами, а негативні синіми. Закінчивши вправу стало зрозуміло, що позитву більше ніж негативу. Щоб зберегти  внутрішній спокій, рівновагу потрібно мислити позитивно, якщо щось негативне виникає то краще довго на цьому не зациклюватись.
На завершення семінару психолог надала рекомендації колегам з питань психолого-педагогічної культури і запропонувала їм зробити "намисто" з того кольору, який відповідає їхньому настрою.Отже писхологічний комфорт це спокій, благополуччя, задоволення від роботи, добре фізичне самопочуття, позитивний емоційний стан, затишок.
Підсумком семінару- тренінгу стали слова практичного психолога: "дякую вам за активність та щирість у роботі. Щоб дати дитині іскру знань, нам треба увібрати в себе море світла». Переконаність в тому, що дитину необхідно любити усім серцем, що спілкування з дітьми повинно вселяти в них радість і оптимізм. Концентрація на негативних властивостях професійної діяльності спричиняє зниження працездатності, веде до повної розгубленості й емоційного вигорання. А оптимізм, сприятливий психологічний клімат у колективі сприяють профілактиці емоційного вигорання та збереженню здоров’я і працездатності.

 

Категорія: Події | Переглядів: 449 | Додав: Kristina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]